piątek, 9 maja 2014

wiosenne placuszki z rzodkiewką

Szybkie placuszki o smaku twarożku, szczypiorku i rzodkiewki :) Smakują świetnie zarówno same jak i z dodatkiem ulubionego dipu.
Porcja na około 7 sztuk.



3 łyżki jogurtu naturalnego (rzadkiego)
3 łyżki mąki pszennej (z małą górką)
1 jajo
3 łyżki pogniecionego twarogu półtłustego
sól, pieprz
0,5 pęczka rzodkiewki
1 pęczek szczypiorku
0,5 strąka czerwonej papryki
Jogurt miksujemy z jajkiem, mąką i przyprawami, dodajemy pokrojoną drobno rzodkiewkę,   paprykę, posiekany szczypior i twaróg, całość mieszamy energicznie łyżką.
Smażymy na rozgrzanym oleju niewielkie placuszki z obu stron, na złoto, odsączamy na ręczniku papierowym, smacznego.




3 komentarze:

  1. świetne! ja zawsze robie na słodko, trzeba będzie to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ one pięknie wyglądają:), nigdy nie myślałam o dodaniu rzodkiewki do placków, ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)