wtorek, 26 listopada 2013

sałatka powszednia

Powstaje ze składników, które zwykle mamy w domu, szybka i tania, a przy tym bardzo sycąca, ulubiona sałatka do pracy mojego męża :)



  • 200 - 250 gramów kiełbasy (takiej, jaką aktualnie macie na stanie w lodówce)
  • 2 ugotowane na twardo jaja
  • 0,5 strąka papryki
  • 1 mała cebulka lub szczypiorek (ja dałam cebulkę i koperek)
  • 100 gramów sera żółtego
  • 4 ogórki kiszone (dałam swojskie z chili)
  • sól, pieprz
  • 3 kopiaste łyżki majonezu

Paprykę, kiełbasę, ogórka, ser żółty pokroić w kosteczkę. Jajo i cebulkę lub szczypiorek posiekać. Wymieszać wszystko razem, dodać przyprawy, majonez, połączyć.


1 komentarz:

  1. Podoba mi się nazwa :) Sałatkę z tego co akurat jest w domu jadam prawie codziennie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)