czwartek, 17 października 2013

surówka z marchewki i chrzanu

Bardzo smaczna i szybka surówka, lubimy ją zjadać do dań z drobiu, kotletów mielonych. Można ją przyrządzić na bardziej lub mniej "chrzanowo". Wczoraj podałam ją z kurczakiem w soku winogronowym i było to bardzo smaczne połączenie.



  • 3 duże marchewki
  • 1 duże jabłko
  • 3 łyżki kwaśnej śmietany 18%
  • 1 łyżka startego chrzanu (może być ze słoiczka)
  • 1 - 2 łyżeczki cukru pudru

Marchewkę zetrzeć na tarce na dużych lub małych oczkach, jabłko zetrzeć na dużych, dodać śmietankę, cukier i chrzan, wymieszać dokładnie.


3 komentarze:

  1. Ja wolę nieco bardziej startą :) Ale ogólnie surówka świetnie pasuje do schabowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj , Ewo . Twój przepis na tę surówkę wykorzystałam dzisiaj i podałam do ruskich pierogów . Rodzina zachwycona . Serdecznie pozdrawiam i po raz kolejny dziękuję :) Twoja fanka, Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę, to super :)))), też następnym razem jak będę robiła ruskie, to ją do nich podam :)))), świetny pomysł, Małgosiu, uściski ode mnie :)

      Usuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)