poniedziałek, 23 września 2013

surówka z kiszonej kapusty

Klasyczna surówka do obiadu, my najbardziej lubimy ją do smażonej w panierce rybki :)


350 gramów kiszonej kapusty dobrej jakości
1 małe winne jabłko
2 małe marchewki
1 mała cebula lub pęczek szczypiorku
1,5 - 2 łyżeczki oleju lub oliwy
sól, pieprz do smaku
szczypta cukru




Kapustkę drobno pokroić, przełożyć do miski, dodać posiekaną cebulę, skropić olejem, oprószyć cukrem i pieprzem.

Jabłko i marchewki obrać, zetrzeć na tarce na dużych oczkach, wymieszać z kapustą, gotowe.

Jeśli lubicie surówki z kapusty kiszonej, wypróbujcie też tą
http://zcukrempudrem.blogspot.com/2013/08/surowka-z-kiszonej-kapusty-i-papryki.html

1 komentarz:

  1. wczoraj Pani Ewo robiłam surówkę z kapusty czerwonej na ciepło wdł pani przepisu a dzisiaj moja ulubiona kapusta kiszona....uwielbiam,,,pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)